آخرین فعالیت های همایش امنیت انسانی

سه شنبه 14مهر 1388

با پذیرش چاپ مجموعه مقاله های همایش امنیت انسانی در غرب آسیا توسط پژوهشکده ی مطالعات فرهنگی و اجتماعی که البته با پیگیری دکتر مجیدی سفیر و نماینده دائم چمهوری اسلامی ایران در یونسکو صورت گرفت و همین طور به روز کردن وب سایت دائمی همایش حاوی فایل های مقاله های تمام متن و خلاصه مقاله ها و همین طور شروع تهیه حدود 100 عدد سی دی مجموعه مقاله های همایش که توسط دانشگاه بیرجند هزینه ی آن تأمین شده، خیالم از بابت اتمام کارهای مربوط به این همایش راحت شد.

در یک سال و نیم گذشته وقت زیادی برای اجرای این همایش صرف کردم و امیدوارم برگزاری آن خدمت کوچکی باشد برای پژوهشگرانی که به این حیطه علاقه مند هستند. در برگزاری این همایش چند اثر علمی پیرامون موضوع منتشر شد که فکر می کنم همین انتشارات می تواند خستگی ناشی از برگزاری این همایش (با تمام فراز و نشیب هایش!) را از تن من و افراد زیادی که در برگزاری آن زحمت کشیده اند بدرآورد.

برای دسترستی به اطلاعات مربوط به این همایش سری به وب سایت آن بزیند. تنها مأموریت من در آینده این خواهد بود که نگذارم وب سایت همایش از سرور دانشگاه بیرجند برداشته شود تا در آینده به عنوان منبعی برای علاقه مندان به این موضوع مورد استفاده قرار گیرد.

ضمناً ویراستاری مجموعه مقاله های همایش کار مشترک من و دکتر مجیدی می باشد و دو مقاله یکی تحت عنوان تحلیل مفهوم امنیت از دیدگاه روان شناختی و پیشگفتار مجموعه مقاله ها که به طور مشترک با دکتر مجیدی نوشته شده در این مجموعه به چاپ رسیده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

طرح بلوکی تصادفی شده

کوزه هر چه خالی تر پر هیاهوتر!

کاربرد میانگین هارمونیک یا همساز