تغییر نام مجله مطالعات علوم تربیتی

سه شنبه 29 بهمن 1387

امروز تأییدیۀ تغییر نام مجله مطالعات علوم تربیتی به مجله تازه های پژوهش در برنامه ریزی درسی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی اعلام شد. مجله مطالعات علوم تربیتی را در سال 1385 در گروه علوم تربیتی پایه ریزی کردیم و یک شمارۀ آن نیز در خرداد 1386 به چاپ رسید ولی با تغییر آئین نامه امتیازدهی به مجلات علمی که توسط وزارت علوم انجام می شود مجبور شدیم تغییراتی را جهت تلاش برای اخذ درجۀ علمی - پژوهشی انجام دهیم.
البته بعد از آئین نامه جدید که مثل بسیاری از امور دیگر بیش از نگاه کیفی، نگاه کمی دارد سه گزینه برای تصمیم گیری داشتیم: تعطیلی موقت مجله تا اخذ شرایط کمی مندرج در آئین نامه، انتشار مجله با همان ترکیب قبلی و دل سپردن به اما و اگر برای اخذ درجۀ علمی و گزینه آخر انجام تغییرات مطابق آئین نامه جدید. پس از مشورت های طولانی گزینه سوم انتخاب شد. بر اساس آن نام مجله به عنوانی تخصصی تر، تغییر سردبیر به دکتر شکوهی (چون باید سردبیر دانشیار به بالا باشد) و ارتقاء شورای نویسندگان به نحوی که هفتاد درصد مرتبۀ علمی استادیار به بالا باشند. در حال حاضر چون دکتر شکوهی کسالت دارند قرار شد دکتر آیتی که تخصص برنامه ریزی دارند به عنوان معاون سردبیر کارها را پیگیری کنند. من هم مدیر مسئول مجله باشم.

نظرات

جواد حسنی گفت…
بسم الله الرحمن الرحیم. من جواد حسنی دانشجوی رشته ی علوم تربیتی گرایش مدیریت وبرنامه ریزی هستم .چند وقتی هست که وارد دنیای وبلاگ نویسها شده ام وهدفم از ایجاد وبلاگ کمک به دانشجویان علوم تربیتی به خصوص دانشجویان گرایش مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی می باشد اما برای موفقیت در این راه نیاز به راهنمایی سایر دانشجویان هم رشته ای خود دارم از شما می خواهم به وبلاگ من سربزنید وانتقادات خودتون رو از وبلاگم برام بنویسید من دوست دارم شما از بخشهای مختلف وبلاگ من دیدن کنید وبعدا انتقاد کنید تا از نظرات قطعا موثر شما برای ارتقای سطح وبلاگم بهره ببرم .

پست‌های معروف از این وبلاگ

طرح بلوکی تصادفی شده

کاربرد میانگین هارمونیک یا همساز

کوزه هر چه خالی تر پر هیاهوتر!