دانشجویان کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی بخوانند

سه شنبه پانزدهم اردیبهشت 1388


دانشجویان ارشدی که معدل بالای 17 و حداقل دو مقاله علمی پژوهشی یا ISI چاپ شده (صرف نظر از ترتیب نام نویسندگان) داشته باشند می توانند از مزایای دانشجویان نخبه استفاده نموده و بدون کنکور وارد دوره ی دکتری دانشگاه محل تحصیل شوند. این دانشجویان می توانند تا حداکثر یک سال بعد از دفاع از پایان نامه در صورت داشتن شرایط از آئین نامه ی مذکور استفاده نمایند.
با توجه به اینکه تأسیس دوره ی دکتری روان شناسی تربیتی در دستور کار گروه می باشد، دانشجویان کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی از همین حالا باید به فکر باشند و طوری کار کنند که بتوانند از مزایای این آئین نامه استفاده کنند. لازمه ی این کار هم انتخاب یک موضوع خوب برای پایان نامه است، موضوعی که قابلیت تبدیل به دو مقاله ی پژوهشی را داشته باشد.
.

نظرات

یاسمن گفت…
باسلام
من یک سوال دارم که امیدوارم شما لطف کرده و پاسخ مرا بدهید .
من لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی (روزنامه نگاری )دارم و الان خارج از ایران هستم اما دلم می خواهد شرایط دانشگاه مجازی را بدانم واینکه اصلا چه کسانی شرایط شرکت در دوره های این دانشگاه را دارند .
amir گفت…
این وب سایت و تازه پیدا کردم هم سوالات و داره هم منابع خواستی یه نگاهی بنداز
www.karshenasiarshad.com
‏ناشناس گفت…
سلام
دانشجوی ترم 2 کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی هستم.و بسیار علاقمند به ادامه تحصیل درمقطع دکترا.وقتی درباره دکترا سرچ می کردم با وبلاگ شما آشنا شدم.می خواستم در صورت امکان از راهنمایی های شما استفاده کنم.باتشکر
s_m_p1976@yahoo.com
‏ghghh گفت…
با سلام ازسایت جالبتون راستش من لیسانس شیمی دارم میخواستم بدونم ادامه تحصیل در روانشناسی تربیتی سخته؟وچقدرباید خوند ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین.
‏ناشناس گفت…
با سلام ازسایت جالبتون راستش من لیسانس شیمی دارم میخواستم بدونم ادامه تحصیل در روانشناسی تربیتی سخته؟وچقدرباید خوند ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین.
جوينده گفت…
سلام بر دكتر خامسان عزيز
مردي كه تا شده فقط تعريفش رو شنيدم و افتخار ديدارش رو نداشتم.
بنده محسن الهاميان هستم. داشجوي رشته روان‌شناسي باليني دانشگاه آزاد بيرجند. اي كاش حداقل يك درس در دانشگاه ما داشتيد تا حداقل يك ترم رو در حضورتون ميگذرونديم.
غرض از مزاحمت. خيلي خوشحال ميشم به وبلاگ بنده هم سري بزنيد و نظرتون رو بگيد:
http://jooyande7.mihanblog.com/
مي‌تونم با درصد بالايي از قطعيت حدس بزنم كه اين كار رو نمي‌كنيد! طبيعي هم هست. چون فكر كنم از اين درخواست‌ها زياد داريد و اگر قرار باشه به همشون عمل كنيد كه ... .
قسمت نظرات وبلاگتون رو هم به سختي پيدا كردم. الانم نمي‌دونم چطوري تونستم پيداش كنم! خيلي مبهم بود.
شايد در هفته آينده براي گرفتن راهنمايي در مورد موضوعي، حضوري خدمت رسيدم.




خوش باشيد.
محسن الهاميان (جوينده).
يا حق.

پست‌های معروف از این وبلاگ

طرح بلوکی تصادفی شده

کاربرد میانگین هارمونیک یا همساز

کوزه هر چه خالی تر پر هیاهوتر!