آموخته های من!!

شنبه دوم خرداد ماه 1388

این آموخته ها را هم دوستی از طریق ایمیل از راه دور برایم فرستاده. بسیاری از آن ها ویژگی های انسان سالم از دیدگاه روان شناسی است:

- من آموختم که باید بدون توجه به مردم، آنچه درست است انجام دهم !
- من آموختم که هنوز خیلی چیزهاست که باید یاد بگیرم !
- من آموختم که برای رسیدن به جواب درست ، باید درست بپرسم !
من آموختم که افسـوس گذشتـه و تــرس از آینـده دزدهای دوقلــویی هستند که لـذت لحظه حـال را از ما می دزدند !
- من آموختم که هیچ گاه برای بهتر شدن دیر نیست !
- من آموختم که گــاهی اوقات سکــوت بیشتـر از نصیحت طرف مقابل را آرام می کند!
- من آموختم که نمی توانم از دیگــران انتـظار داشتـه باشم که مشکلات مرا حل کنند !
- من آموختم که هر کاری را که واقعـا" از تـه دل دوست داشتـه باشم ‘ درست ‘ انجام دهم !
- من آموختم که گـاهی اوقات حیوانـات بهتر از آدمها می توانند یک نفـر را خوشحال کنند!
- من آموختم که خوب بودن هیچ هزینه ای ندارد !
- من آموختم که دوست واقعی خریدنی نیست ، ..... باید آنرا پیدا کرد !
- من آموختم که عشق سرمایه عظیمی است که هر کسی و هر دلی آن را ندارد !!!!!
.

نظرات

‏ناشناس گفت…
اقای دکتر واقعا متن زیبایی بود خیلی خوبه خوبه که استاد دانشگاه علاوه بر علم درس زندگی کردنم به دانشجو ها بده
خوش به حال دانشجو هاتون.......

پست‌های معروف از این وبلاگ

طرح بلوکی تصادفی شده

کاربرد میانگین هارمونیک یا همساز

کوزه هر چه خالی تر پر هیاهوتر!