وقتی دروغ و بی اخلاقی بی داد می کنه!

چهارشنبه 18 9 1388

نمی دانم با خواندن این خبر و بعد جوابیه آن در این پیوند (به بخش نظرات خصوصاً نظر دوم دقت کنید) چه احساسی به شما دست می دهد. جامعه ای که قرار بود اخلاق مدار باشد و ارزش ها در آن محور قرار گیرد چگونه توسط عده ای نامسئول سودجو به بازی گرفته شده!
پس از دیدن جوابیه، سایت به اصطلاح دانشگاه تخصصی برکلی را چک کردم و در وهلۀ اول به دروغ بودن چنین دانشگاهی پی بردم. هر کسی که اندکی با وب گاه های دانشگاه ها، خصوصاً در کشورهای پیشرفته، آشنایی داشته باشد به راحتی می تواند به دروغ بودن این دانشگاه پی ببرد. به طور مثال به این وب گاه به اصطلاح دانشگاه که اسمی مشابه با دانشگاه مدعی آقای دکتر قلابی دارد نگاه کنید. اگر به صفحه ی اعضاء هیات علمی این به اصطلاح دانشگاه بروید خواهید دید کل دانشگاه با 12 نفر و فقط یک نفر با مدرک دکتری اداره می شود!!! صدها نوع از این دانشگاه های قلابی در جهان وجود دارد که با گرفتن مبالغی ناچیز به انسان های سودجو مدرک می دهند.
متأسفانه انسان های متقلب بی سواد فکر می کنند مخاطبان آن ها مانند خودشان بی سواد هستند و با به کار بردن چند اصطلاح انگلیسی می توانند بقیه را گول بزنند. وقاحت را نیز به آن اندازه دارند که علی رغم این که می دانند متقلبند به جای این که از کنار قضیه رد شوند دروغ های خودشان را تکرار می کنند. حتماً خوانده اید که یکی از آفت هایی که کورش از خداوند درخواست کرده بود که ملت ایران را از گزند آن محفوظ بدارد، دروغ بوده! بدتر از همه اینکه دروغ و تقلب توسط مسئولین انجام شود و آن هم مسئولی که مدیرعاملی بزرگترین معاملۀ تاریخ بورس ایران باشد و منتسب به ارگان های انقلابی و رسمی کشور! خدا اگر از ما روی برگردادند و ما را دچار عذاب کند، تعجب نکنید!

پست‌های معروف از این وبلاگ

طرح بلوکی تصادفی شده

کاربرد میانگین هارمونیک یا همساز

کوزه هر چه خالی تر پر هیاهوتر!